Naam:
Foto’s:
1311
Video’s:

Over mij

Ik hou dit eventjes kort, ik ben dus Dylan Fama, gek op reizen, al vele bestemmingen gehad (zie instagram -> dylanfama1999) en nu voor het eerst helemaal alleen op reis en zodoende dus een reisblog bijhoudend! Leuk dat je meekijkt met mijn avontuur in Latijns-Amerika!

Over mijn reis

Mijn eerste reis is simpelweg een paar daagjes toeristje spelen in Mexico-Stad, om vervolgens door te reizen naar San José, Costa Rica, om daar in een gastgezin het land te ontdekken en Spaans te studeren!

Jaaa... mijn eerste reis! De 2e reis van mijn tussenjaar zit er inmiddels ook op! Eentje die mij door diverse culturele en natuurlijke barrières zal brengen! Van the west coast in Peru, startende in hoofdstad Lima, tot aan the east coast in Brazilië, eindigend in Rio de Janeiro! Oh ja, hierna stiekem nog kleine rondreis door Marokko... om vervolgens met een goede vriend van mij nog Colombia te ontdekken!

Al mijn reisverhalen zijn terug te lezen, en er zijn twee opties:
- je gaat stiekem op Skyscanner op zoek naar de eerste de best vlucht;
- je weet het nu zeker: ik ga zeker niet op reis.

Volg hier mijn reis van het westen naar het oosten van Zuid-Amerika! (en nog veel meer!)
Volg op mijn instagrampagina al mijn andere avonturen!

Bezochte landen

Ik heb 37 landen (15%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Brazilië, Bulgarije, Canada, Chili, Colombia, Costa Rica, Cyprus, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Italië, Lesotho, Luxemburg, Marokko, Mexico, Nederland, Oostenrijk, Panama, Peru, Portugal, Singapore, Spanje, Swaziland, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Westelijke Sahara, Zuid-Afrika.