It’s real!

26 september 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Hey geïnteresseerden!

Hier zit ik dan, op een nog steeds afgeladen Schiphol, op een random doordeweekse woensdagmiddag, in een lounge, wachtende tot ik kan boarden in de superdeluxe boeing 747-400 combi. “Wow” dacht ik thuis nog, “combi” waar zou dat voor staan? Nou, enkel dat t half passagiers, half cargo is, nothing special.

Nothing special, zo voelt AL HET ANDERE werkelijk NIET. Ik heb al tientallen bestemmingen gehad, zoveel waanzinnige plekken over de wereld gezien, van de VS tot Singapore en van Egypte tot de Dominicaanse Republiek, maar dit is anders dan anders, something really special! Een afscheid met een traan, daar waar normaal een “jooo spreek je” voldoet, het alleen ronddwalen op, zo voelt het soms, een oneindige luchthaven dat stiekem als 2e huis voelt, en straks 12 uur lang alleen aan boord, genieten van een zorgvuldig gekozen selectie B-films en series 🤙🏼

Een paar dagen Mexico-City en dan daadwerkelijk naar het Costa Ricaanse leven, het wordt met de minuut beetje bij beetje steeds wat meer werkelijkheid, en het voelt echt geweldig!

Ik heet jullie nogmaals welkom op mijn reisblog! Ik ga zo maar eens richting de gate en jullie horen van mij in het land der taco’s!

Groetjes thuis!

P.S. Deze reisblog mag je delen! Via instagram ook te vinden via de link in mijn bio!

1. Marja en Herman:
    27 september 2018
    Ik wens je heel veel plezier en geniet ervan